Darmowa dostawa przy zamówieniu powyżej 199 zł

Szukaj

  • 0

DOSTAWA I ZWROTY

Po złożeniu zamówienia, wysyłamy je tak szybko jak to tylko możliwe. Zazwyczaj w przeciągu 1 - 2 dni roboczych. Poniżej znajduje się tabela, w której opisaliśmy cenę i czas dostawy w zależności od twojego miejsca zamieszkania.

Jeżeli po tym czasie paczka nie dotarła do Ciebie, proszę skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@loveyourself.pl

Jeśli jesteś klientem międzynarodowym, to polecamy Ci skontaktować się z lokalnym urzędem celnym, by ustalić jakie ewentualne cło i związane z nim koszty administracyjne mogą zostać pociągnięte do odpowiedzialności w momencie otrzymania zamówienia.

Nasza wysyłka jest usługą bez podpisu. Oznacza to, że listonosz lub kurier podczas twojej nieobecności może pozostawić zamówienie w drzwiach wejściowych lub skrzynce na listy.

CZY MOŻNA ZMIENIĆ ADRES WYSYŁKI?

Tak, jeżeli nie została ona jeszcze wysłana. Aby zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem: kontakt@loveyourself.pl

ZWROT LUB WYMIANA

Pragniemy, aby każdy był zadowolony z zakupów w naszym sklepie. Jeżeli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić lub wymienić na inny w przeciągu 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy/momentu otrzymania przesyłki.

Każdy produkt zakupiony na stronie www.loveyourself.pl możesz zwrócić bez podawania powodu. Jednakże, będzie nam niezmiernie miło, jeśli napiszesz nam dlaczego chcesz to zrobić.

PROCEDURA ZWROTU I WYMIANY

Aby twoja reklamacja została uznana należy napisać do nas pod adres kontakt@loveyourself.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.

W wiadomości prosimy napisać:

  1. Jaki produkt/produkty zamierzasz do nas wysłać.
  2. Czy chcesz otrzymać zwrot pieniędzy za produkt czy może wymienić go na inny. Opcjonalnie możesz podać powód zwrotu.
  3. Okazać dowód zakupu.
  4. Jeżeli produkt jest wadliwy, to prosimy opisać problem, opcjonalnie zamieścić zdjęcia.

Po zaakceptowaniu reklamacji otrzymasz od nas wiadomość zwrotną z adresem do wysyłki zwrotnej.

UWAGI

Ważne jest, aby zakupione towary i wszelkie opakowania, w których mogły zostać dostarczone, były w takim samym stanie, jak w momencie opuszczenia naszego magazynu. Inaczej nie będziemy mogli uznać reklamacji, poza przypadkiem wadliwego produktu. 

W przypadku wadliwego produktu, prosimy o zrobienie zdjęcia uszkodzenia i załączenia go w wiadomości reklamacyjnej.

Jeśli twoja reklamacja zostanie zatwierdzona, a wybierzesz zwrot pieniędzy, to zostanie on przetworzony za pomocą metody płatności użytej w momencie zakupu. Pamiętaj, że nie zwracamy pieniędzy za transport. Zwrot pieniędzy otrzymasz natychmiastowo po otrzymaniu przez nas paczki zwrotnej.

Jeśli zdecydujesz się na wymianę produktu, to możesz wymienić go za kwotę równą wcześniej zapłaconej. Pamiętaj, że i tutaj nie uwzględniamy pieniędzy za transport. Możesz wymienić produkt na tańszy lub droższy, a ewentualny zwrot lub dopłatę pieniędzy uwzględnimy z Tobą w naszej korespondencji reklamacyjnej.

Pamiętaj, wszystkie koszta związane z wysyłkami produktów bezpośrednio ponosi klient.

W razie jakichkolwiek pytań, czuj się mile widziany pisząc pod adres: kontakt@loveyourself.pl lub korzystając z naszego formularza kontaktowego.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów